loading

Kliimaseadmete diagnostika ja tankimine

Kliimaseade on teie auto mugavuse ja kliimasüsteemi jaoks oluline komponent. Kõige sagedamini muutub õhukonditsioneer madalrõhu tõttu kasutamiskõlbmatuks, süüdlased on sel juhul torud ja voolikud. Kliimaseadme õigeaegne diagnoosimine aitab vältida soovimatuid kahjustusi. Täidame teie konditsioneeri freooniga hea hinna eest.

DPF ( tahma) filtri eemaldamine ja programmeerimine

DPF ( Tahma ) filtri eemaldusel on jardnevad eelised.

1. Soodne DPF( Tahma) filtri probleemi lahendamine.

2. Igasuguse DPF ( Tahma) filtri probleemide puudumine tulevikus.

3. Kütusekulu paranemine.

4. Võimsuse paranemine.

Mootori puhastus HHO gaasiga . CARBON CLEANER.

Mootori innovatiivne puhastamise meetod, mis väldib kallide detallide väljavahetamist. Kasutades meie seadmeid on teil võimalus puhastada mootoreid kergelt ja kiiresti ilma demonteerimise ja keemiliste lisanditeta.

Vesinik tuleb mootorisse läbi õhufiltri õhulõksu ja seal põleb koos peakütega. Läbi põledes vesinik kõrgel temperatuuril ja suurenenud rõhu all paneb tööle füüsilisi-keemilisi reaktsioone nimelt põletamiskaameras ja sellega kokkupuutuvates süsteemides.

1. Pürolüüs – orgaaniliste ja mitteorgaaniliste ühendite termiline lõhustumine. Pürolüüs jagab pikemad molekulaarsed ahelad lühemateks s.t. lõhustub süsivesinike ladestuste (tahma, koksi, сажи jne) molekulaarstruktuuri. Tahma omandab asfaltse õlise struktuuri ning tänu sellele muutub pehmeks (vedelaks), mis tagab selle täieliku läbipõlemise (eemaldamise).

2. Vesiniku põlemisel saadakse vesi, mis on ülekuumendatud aurus. See loob “aurusauna” efekti, mis võimaldab teil osa tahma aurutada.

3. Vesiniku põlemisel vabaneb suur kogus energiat – 140 MJ / kg. See viib tahma termilise hävitamiseni, tegemata mootori ja tema osade ülekuumenemist.
Nende omaduste tõttu vesinik eemaldab tuhma ja süsiniku ladestusi hõlpsalt ja usaldusväärselt kolvirõngastelt, kolbidelt, sisselaske- ja väljalaskeventiilidelt, küünlatest (hõõgküünlad), pihustitest (pihustipea, otsene sissepritse), heitgaaside ringlusventiilidest, turbokompressoridest, DPF- või FAP-filtritest, katalüüsmuunduritest, lambda-anduritest (hapnikuandur) ja kogu heitgaasisüsteemist.

Rattakalle ja kokkujooks

Rattakalle ja kokkujooks – on õiged rattanurgad, mis otseselt mõjutavad liiklemise ohutust, auto sõiduomadusi, juhitavust, kütusekulu ja autorehvide pikaealisust. Selle nõuetekohast reguleerimisest sõltub oluliselt sõiduki ja reisijate turvalisus. Meie autoteeninduses rattakalle ja kokkujooksu reguleerimine toimub kaasaegsel arvutistendil. See tagab maksimaalse kontrollimise täpsust ning võimaldab diagnoosida samaaegselt mõlemat sõiduki telge. Samuti on meil võimalus kontrollimise ja regulerimise tulemuste väljaprintimiseks.
Soovitame Teile rattaste rattakalle ja kokkujooksu kontrollida alati:

1) peale käiguosade remonti
2) peale autokliirensi muutmist
3) ülemäärase või ebaühtlase rehvi kulumise puhul
4) kui üle takistuse sõitmise järel tekkis velgede deformatsioon või vedrustuse rike
5) peale uute rehvide paigaldamist
6) iga 10-15 tuh. km läbisõidu korral

Rattakalle ja kokkujooks

Sõiduautoalates 25-euro
Maastur, mikrobussalates 30-euro

See näitab kuidas näeb välja rehvid autodes kus on vale rattakalle ja kokkujooks!

Piduriketaste lihvimine (treimine)

Iga autoomanik teab, et aja jooksul enamus detaile ja mehhanisme autos intensiivse ekspluateerimise tagajärjel kuluvad ning vajavad väljavahetamist või remonti. Pidurikettad ei jää siin erandiks – töötades pideva koormuse all, nende kuju võib moonduda. Tihti piduriketaste komplekti maksumus võib ulatuda mitmesaja euroni ja nende tellimine ja kohaletoomine võtab nädalaid. Õnneks, tänapäeval on meil saadaval uued ja unikaalsed tehnoloogiad, mis võimaldavad kulunuid pidurikettaid mitte asendada uutega, vaid teostada nende ülipeent lihvimist. See tegevus aitab olulisel määral säästa autoomaniku rahalisi vahendid, kui ka väärtuslikku aega.

Meie ettevõte pakkub Teile teenust, kus piduriketta treimist teostatakse kiirelt ja pädevalt. Kõrgtenoloogiliste seadmete olemasolu lubab piduriketaste treimisprotseduuri teostada otse autol. Spetsiaalne giroskoopjuhtib lõiketerasid, mille mõõtevead ei ületa 1 mikroni (e. 0,001 мм), mis tagab ülitäpset tulemuse saamise!

Piduriketaste õige geomeetria on samuti ülioluline, kuna vastasel juhul pidurdamise effektiivsus alaneb kõvasti, suurendades avariiliste olukordade tekkimise riski. Pakutav teenus võimaldab taastada piduriketast tehase parameetriteni, mis aitab efektiivselt kõrvaldada kõiki probleeme ketta-klotside „paaris“.

Piduriketaste ületreimise eelistustest:

  • Piduriklotside kulumise aeglustumine
  • Pidurdusteekonna vähenemine
  • Pidurikettaid pole vaja välja vahetada
  • ABS süsteemide töö paranemine
  • Vibratsiooni puudumine

Sissepritse kontroll

Võtame lahti, kontrollime sisepritside korrasolekut, reguleerime, vajadusel asendame või tegeleme nende paranduseg. Püüame pakkuda teile võimalikult soodsaim variant probleemi lahendamiseks nii hinna, kui ka kvaliteedi poolest. Tulemus garanteeritud!

Bensiin:

Kontrollimine 10 euro/tk

Ultraheli pesu 5 euro/tk